Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

sobota, 30 września 2017

Dzień Chłopaka

Z okazji Dnia Chłopaka, wszystkim Chłopakom wszystkiego najlepszego.

Nawet moja niedoszła narzeczona chciała uczcić ze mną ten dzień:
- Dlaczego nic nie powiedziałeś, że jesteś we Wrocławiu? Bym przyjechała, bo ryanem mogłabym nie dolecieć.
W sumie to jej pisałem, więc pewnie jej to umknęło.
- Ale koniecznie zadzwoń, bo mam kilka newsów i musimy kilku znajomych obgadać.

Dzisiaj się dowiedziałem, że ja to jestem najlepszy do obgadywania innych, bo zawsze mam najświeższe informacje. Niektórzy o tym wiedzą już od dawna :D

3 komentarze:

  1. Miałeś ta ^przyjemność ^ oglądnąć nowy film Vegi... o branży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale słyszałem że można się pośmiać :)

      Usuń
  2. Taaaa śmiechu sporo;] tylko w razie W jak padnie pytanie czy jest na sali lekarz?! to się nie odzywaj :D bo cię "ukamisniują" opakowaniami po popcornie

    OdpowiedzUsuń