Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

środa, 6 grudnia 2017

Te momenty

Znieczulałem Szymonowi pacjentkę do żylaków. Pacjentka stabilnie śpi, atmosfera wesoła, prowadzimy sobie luźną dyskusję o pierdołach, a ja co jakiś czas zaglądam w pole operacyjne.

Ja: Szymon ty tak dobrze operujesz, że to aż niewiarygodne. W takich momentach to pragnę zostać chirurgiem.
Szymon: Żaden problem. Mamy wolny etat na oddziale po tym jak Monika odeszła.
Ja: Na szczęście te momenty są bardzo rzadkie w moim życiu i zdecydowanie wolę być po tej stronie bariery po której jestem. 

Trzeba przyznać, że te żylaczki poszły bardzo sprawnie, bo czasami potrafi naprawdę w tej nodze dłubać prawie dwie godziny.  A dzisiaj zużyłem tylko jedną dużą ampułkę propofolu. I nawet jeszcze zostało.

2 komentarze: