Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

niedziela, 8 października 2017

"Botoks"

Wszedł do kina film. Pytano mnie już w komentatorach czy widziałem. Wybrałem się w sobotę do multipleksu i zainwestowałem parę złociszy, aby ową produkcję Patryka Vegi obejrzeć. Zainteresowanie produkcją jest bardzo duże, bo mimo częstych seansów to sale kinowe większości pełne.



Rzekomo film wzbudził wiele kontrowersji, że ludzie z kina wychodzili, a lekarzom strach się przyznać kim są z zawodu. Nie wiem kto takie plotki rozpuszcza, ale najwyraźniej ma problem z poczuciem humoru lub zbyt wyolbrzymione ego. Ja po tym filmie słyszałem wśród tłumu, który razem ze mną wylał się z sali kinowej na ogół, pozytywne komentarze.

"Botoks" to taka komedia na podstawie medycznych faktów. Już trailer pokazuje, że będzie zabawnie. Naprawdę można się nieźle pośmiać, ale na pewno nie widziałem powodu, aby wychodzić z kina. Co prawda jest kilka błędów merytorycznych, no ale to film, a nie życie. Agnieszka Dygant naprawdę fajnie wcieliła się w rolę lekarki. Nie zabrało czarnego humoru i zabawnych sytuacji. Warto się wybrać.

Już się nie mogę doczekać filmu, w których to jedna z bohaterek, grana właśnie przez Agnieszkę Dygant może mieć nawet guza mózgu. A wiecie gdzie? W dupie. Co z medycznego punktu widzenia wcale nie jest niemożliwe :D

8 komentarzy:

  1. Byłam! Śmiałam się na nim ;p A film poza poniekąd nierzadko słusznym szkalowaniem Władzy Ordynatorskiej, tak naprawdę szeregowe lekarki pokazuje w dobrym świetle. Więc nie wiem, o co chryja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś filmu nie potrafi zrozumieć, to się oburza :D

      Usuń
  2. Te, Panie i Panowie. Zycie piszue lepsze scenariusze komedii. Nasi strajkujacy< rezydenci znowu strajk przerwali glodowy, podobno byla promocja w Burger Kingu no i wiecie, nie dalo sie tego tak zostawic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna wiadomo, że cały kraj przeszedł na tryb nocny. Jutro obudzimy się w nowej rzeczywistości :D

      Usuń
    2. W nowej to na pewno, ale moze moje Vouchery na Big Meal na czas dotra, bo chcialbym, by dotarly tak przed sniadaniem ,aby po mogli oglosic kolejna glodowke. Farsa i groteska.

      Powiedz mi, czy aby ta inna rzeczywistosc juz nie nastapila? Im jest nie wstyd robic z siebie blaznow ?

      Przeciez to blazenada jest.

      Usuń
    3. Brnięcie w ten protest jest mniejszą żenadą niż jego zakończenie i poddanie się.
      Wybierają mniejsze zło.

      Usuń
    4. No nie wiem, przeciwnik bedzie bezwzgledny i bedzie chcial ich uwalic na lata. W tle wybory samorzadowe. Juz im sie dostzaje ze to Ciamajdan i soros i tak dalej.

      Jutro o 12:00 maja jakas demonstracje, oby ich prawdziwi Polacy patrioci kibole nie przywitali.

      Mi jest ich szkoda. Mimo wszystko

      Usuń
  3. A do mnie polskie filmy w ogóle nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń