Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

czwartek, 27 września 2012

Dziergam sobie

Pewnie się wszyscy zastanawiają gdzież to zaginąłem po wschodniej stronie. Otóż informuję, że od poniedziałku jestem już w domu. W drodze powrotnej zaliczyłem jeszcze jedno miasto na Śląsku i dzięki temu zrobiłem moimi ulubionymi pociągami dodatkowe 170 km - dla lubiących matematykę będzie zagdaka: Ile kilometrów polskimi pociągami przejechałem się w wakacje??

A to że nic się ciekawego u mnie nie dzieje (no może się dzieje, ale niekoniecznie muszę o tym pisać na blogu) wynika z faktu, że w sobotę jest długo wyczekiwany LEP. Tak więc ostatnie dni wakacji siedzę sobie cicho w domku, coś tam podczytuję w mądrych książkach autorstwa wykształconych ludzi, jakieś testy dziergam, zLEPiam odpowiedzi i raz po raz załamuję się moją niewiedzą, zastanawiając się dlaczego studia nie za bardzo przygotowały mnie do tego egzaminu.

12 komentarzy:

  1. Ej, olej już to wszystko, ja mam grypę, strona z testami znowu nie działa i zdecytowalem - zadnej nauki do soboty! :)

    DA

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm to nic ciekawego się nie dzieje zabrzmiało lekko tajemniczo:P no już już opowiadaj co tam się dzieje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra... żarówka mi się w pokoju spaliła :]

      Usuń
    2. i dlatego notka powstała!po ciemku to różne dziwne rzeczy się robi, np. notki pisze:D

      Usuń
    3. nie, notka powstała jeszcze za dnia... a teraz jest ciemność i jak jest ciemność to ma nie widzieć tego jasność czyli nie mogę mówić co takiego ciekawego się robi w ciemności czego nie robi się za jasności, jasne chyba co nie??:P

      Usuń
    4. brakuje mi jednak tego kursu z psychiatrii, bo zgubiłam się gdzieś po drodze :P

      Usuń
    5. zapewne na oddziale znajdzie się jakieś miejsce i dla Ciebie :P

      Usuń
  3. A jaką specjalizacje masz zamiar wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się jeszcze okaże, ale mam nadzieję że będzie to AiIT

      Usuń
  4. taaa... a bardzo istotna wiedza to ilość osób chorujących na nadciśnienie i palących papierosy, o cukrzykach już nie wspomnę, wjedzie taki na SOR nieprzytomny to najważniejsze to go policzyć, reszta może poczekać... kocham te tesy :D
    powodzenia w sobotę!

    zosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyka rzecz święta!! Niektóre pytania z orzecznictwa czy prawa też powalają swoją zwiłością. No i oczywiście klasyfikacja dzieci do zajęć wf :D

      Usuń