Przed przystąpieniem do czytania skonsultuj się ze swoim psychiatrą lub bioenergoterapeutą.

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Oficjalne polecenie

Zostałem dzisiaj bezdomny, bo pozbawiono mnie sali operacyjnej. Nie było chirurgów, więc nie miałem komu znieczulać. Gościnnie znieczuliłem gienkolegom laparoskopię, ale tylko dlatego, że pan Czesław w tym czasie poszedł na śniadanie.

Kiedy już wypiłem kawę, papierologię dawno miałem odrobioną, odbyłem poważną rozmowę z szefem odnośnie przyszłości, zmaterializowała się na oddziale dr Julita.
dr Julita: Mam dwa zadania dla pana, panie doktorze. - widać rozniosło się już że nie mam nic do roboty i zbieram siłę na weekend majowy.
Ja: A czemu tak oficjalnie?
dr Julita: Bo to oficjalne polecenie, panie doktorze.
Ja: Polecać można listy na poczcie. To co tam jest do roboty dla mnie, pani doktor?
dr Julita: Pacjentowi do amputacji należy założyć centralkę.
Ja: Od kiedy to do amputacji palca zakładamy centralkę?
dr Julita: Zobaczysz pacjenta to zrozumiesz.
Ja: A to drugie zadanie?
dr Julita: Laryngologię na jutro trzeba obejrzeć.
Ja: Ile osób?
dr Julita: 5 dzieci.
Ja: A pani co w tym czasie będzie robić, pani doktor?
dr Julita: Idę do domu.
Ja: A ja oczywiście muszę pracować.

Szczęśliwie wyszło, że to pan Czesław zrobił sobie dzisiaj nadgodziny. Dyżurny zapomniał o nim, bo myślał, że jak ja siedzę na oddziale, to na sali operacyjnej się nic nie dzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz